بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

قالب آژانس مسافرتی تراولو

قالب Travelo قالب وردپرس آژانس مسافرتی گردشگری – تراولو

بعد از حدود یک ماه کار کردن روی قالب زیبای وردپرس تراولو بالاخره تموم شد. به طور قاطع می تونم عرض کنم که قالب وردپرس تراولو بهترین قالب وردپرس آژانس های مسافرتی و هواپیمایی در زمینه تور و رزرو هتل هستش.

یک قالب با طراحی چشم نواز و گرافیک خیره کننده برای کسانی که به زیبایی سایت خود اهمیت می دهند.

 

قالب تور گردشگری تراولو یک قالب فوق العاده با امکانات بی نظیره، که برای آژانس های مسافرتی و گردشگری ، آژانس های هواپیمایی ، برای رزرو هتل ، رزرواسیون تور و … مناسب است. این قالب دارای ویژگی های بسیار و قابلیت سفارشی سازی فوق العاده ای است. پنل مدیریتی قالب آژانس مسافرتی تراولو بسیار قدرتمند است و همه چیز را از طریق آن میتوان سفارشی سازی کرد.

 

شما می تونید به صورت آنلاین هتل موردن ظرتون رو رزرو کنید تور موردنظرتون رو انتخاب کنید و اطلاعاتتون رو وارد کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید. از ظاهر سایت مشخص است که چقد روی گرافیک و قسمت بصری کاربر کار شده. از ظاهر سایت بگذریم میرسیم به تنظمیات گسترده ای که داره .

قالب از صفحه ساز ویژوال کامپوزر بهره می بره که برای ساخت صفحات و المان های مختلف می تونید ازش استفاده کنید.

پنل تنظیمات قدرتمند و کاملا فارسی این قالب شما در ویرایش قسمت های مختلف سایت کمک خواهد کرد و همچنین میتوانید سایت خودتون رو به زبان های مختلف دنیا تغییر بدید چونکه این پوسته وردپرس حرفه ای با wpml کاملا سازگار میباشد.

و....

کانال ما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی