بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

قالب وردپرس چندمنظوره aika آیکا

معرفی قالب Aika

قالب Aika کاملا واکنش گرا مبتنی بر وردپرس می باشد که از آن می توان در طراحی سایتهای تجاری ، شرکتی ،فروشگاهی و… استفاده کرد. در قالب آیکا از صفحات منحصر بفرد،اسلایدر های زیبا و رنگ بندی های متنوعی استفاده شده است. در این قالب وردپرس می توان سفارشی سازی ویژگی های مورد نظر خودرا به صورت ساده و براساس هرگونه سلیقه ای با استفاده از افزونه صفحه ساز گرافیکی ویژوال کامپوزر اعمال نمود.


قالب چندمنظوره آیکا با افزونه ی ویژوال کامپوزر قابلیت های مورد توجهی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در این قالب چندمنظوره وردپرس بخش های متعددی بسته به نیاز مشتریان گنجانده شده است که به صورت کاملا ساده قابل نصب و راه اندازی می باشند. در قالب آیکا آیتم های متنوعی قرار داده شده که بسته به نیاز مشتری می تواند سلیقه های مختلف را برای طراحی زیبا و کاربر پسند پوشش دهد.اسلایدر های متنوع با شیوه ها ی نمایشی زیبا ازدیگر پارامتر های این قالب برای کمک به طراحان صفحات وب و جلب رضایت مشتریان است.
و....کانال ما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی