بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

قالب وردپرس Surreal

قالب Surreal یک قالب وردپرس کاملا حرفه ای و کاربر پسند برای کلیه مشاغل طراحی و گرافیک، عکاسی و آتلیه، و نمایش نمونه کار است. که با داشتن آن می توانید مخاطبان خود را جذب سایت خود کنید. قالب گالری surreal تماما فارسی شده است و در فارسی سازی آن از فونت های یکان و انتظار استفاده گردیده است.

 

نکته قابل توجه این قالب وردپرس، حجم کم آن با وجود امکانات زیاد است. این قالب دارای کدهای کوتاه جهت طراحی قسمت های مختلف است. شما می توانید به راحتی قسمت های مورد نیاز خود را با استفاده از این کدهای کوتاه بسازید. از دیگر خصوصیات قالب وردپرس Surreal میتوان به نصب راحت قالب اشاره کرد. همچنین باید اشاره ای به پنل مدیریت قدرتمند قالب داشت. از امکانات این بخش به تغییر رنگ پنل میتوان اشاره کرد.

 

از آنجا که قدرت شبکه های اجتماعی در بازاریابی روز به روز در حال گسترش است استفاده از آنها اجتناب ناپذیر شده است. از سوی دیگر اگر مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی شما را نیابند در واقع این فرصت از دست رفته است. بنابراین قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی بسیار مفید خواهد بود.

و...

کانال ما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی