بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

(TQM)

(TQM) مدیریت کیفیت جامع-((پی دی اف- pdf ))

(TQM) مدیریت کیفیت جامع

مقدمه:
مدیریت کیفیت جامع یکی از کاملترین و کارآترین فلسفه های مدیریتی است که به نحو
شایسته ای مباحث کیفیت و رضایت مشتری را در بردارد . در دنیای امروز که از یکسو رقابتهای ملی،
منطقه ای و بین المللی بسیار شدید و تنگاتنگ و از سوی دیگر تغییرات و تحولات در تکنولوژی، نیاز
بازار و ... بسیار سریع و پر شتاب بوده و مسلمًا تجزیه و تحلیل شناخت صحیح و بکارگیری مناسب
مباحثی از قبیل مدیریت کیفیت جامع می تواند بسیار راهگشا و مؤثر باشد . از نکات برجسته و ممتاز
بحث مدیریت کیفیت جامع اینست که بسیاری از فنون و روشهای مرتبط با مسائل مدیریتی و کیفیتی
را بطور جامع و با تلقینی مناسب و بصورت یکپارچه در خود جای داده است.
بطور کلی شرکتهایی که در جهت اجرای فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر قدم بر می دارند،
بایستی از تلاشهای بهبود مستمر کیفیت که در تمام اجزا سازمان جریان دارد، مطمئن شوند . حرکت
در جهت یک فرایند بهبود مستمر، اغلب با پذیرش یکی از فلسه های مدیریت کیفیت، مان ند اصول
دمینگ، فلسفه جوران یا کرازبی شروع می شود . این افراد صاحب نام، اصول و راهنمایی هایی را برای
تغییر محیط شرکتها و ایجاد فرهنگ کیفیت مداری در سطح سازمانها با نگرشها و رویکردهای منابع
انسان تدوین کرده اند
و…
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: کلیات
تاریخچه
تعریف مفاهیم
TQM عوامل مؤثر در موفقیت
خودآزمایی
فصل دوم: کیفیت
ابعاد هشتگانه کیفیت
عوامل تعیین کننده کیفیت خدمت
فلسفه دمینگ
سیر تطور جوایز کیفیت
خودآزمایی
فصل سوم: منابع انسانی و مدیریت کیفیت جامع
منابع انسانی بعنوان رکن مدیریت کیفیت جامع
مرتبط با منابع انسانی (TQM) عناصر اصلی
مدل مدیریت کیفیت جامع
توانمند سازی و مدیریت کیفیت جامع
نحوه تشکیل تیم های کاری
ابعاد مختلف یک تیم موفق
خصوصیات اعضای تیم
آموزش تیم
فواید حاصل از مشارکت کارکنان
مدیریت کیفیت جامع و روابط انسانی سالم
گامهای اجرایی در مدیریت کیفیت جامع مبتنی بر منابع انسانی
خودآزمایی
(TQM) فصل چهارم: قواعد، اصول و شیوه های اجرایی
(TQM) قواعد و اصول
نقش مدیران در ایجاد فرهنگ کیفیت
(TQM) شیوه های اجرایی
شورای کیفیت
اهداف کلان کیفیت خط مشی کیفیت
طرحریزی کیفیت
خودآزمایی
فصل پنجم: بهبود مستمر یا کاریزن
بهبود مستمر
بهبود مستمر سازمان
انواع بهبود
فرایند مدل مدیریتی بهبود مستمر
خودآزمایی
منابع

ادامه مطلب دردانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
نوع فایل: ((پی دی اف- pdf ))

تعداد صفحات: ۸۵ صفحه

حجم فایل: ۵۰۰ کیلو بایت

قیمت: 1000 تومان

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی