بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

۳۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

پایان

پایان نامه,نهان نگاری اطلاعات-((پاور پوینت-ptt))

نهان نگاری اطلاعات

چکیده:
با گسترش روز افزون اینترنت به عنوان محیطی برای انتقال سریع و آسان انواع اطلاعات (صوتی ، تصویر، فیلم و غیره) این امکان برای افرادی که خواستار به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود هستند به وجود آمده است. این گونه انتقال اطلاعات می تواند مشکلات جدی برای مولفانی که نمی خواهند آثارشان بدون اجازه خودشان پخش شود ایجاد کند. به همین دلیل حفاظت از اطلاعات دارای حق کپی ضروری می باشد. یکی از بهترین روشها برای پاسخ گویی به مشکلات فوق نهان نگاری می باشد .در این پایان¬نامه سعی شده است کاربردهای مختلف نهان نگاری اطلاعات که دارای کاربردهای زیادی از جمله مخابرات مخفی،زمان بندی پخش برنامه ها ، اثبات مالکیت و غیره می باشد.

و……………
فهرست مطالب:
فصل اول:
مقدمه
نهان نگاری
گونه های مختلف نهان نگاری
کاربردهای نهان نگاری
ویژگی های مورد نیاز در سیستم های نهان نگاری
خصوصیات watermarking :
بحث هش ( Hash Algorithm )
الگوریتم نامتقارن (Asymmetric Algorithm )
ویژگی مدل رمزنگاری کلید عمومی
گواهینامه دیجیتال
نتیجه گیری
فصل دوم:
بررسی نخستین روشها در نهان نگاری سیگنالهای صوتی
مقدمه:
کد کردن بیت کم ارزش
کد کردن فاز
نهان کردن در پژواک
طیف گسترده
Patchwork
آشکار سازی
نتیجه گیری
فصل سوم:
بررسی روشهای حوزه تبدیل موجک
-مقدمه:
روشهای حوزه تبدیل موجک
روش [۹]Chu
روش Inoue [16]
روش [۱۷] Kundur
روش [۲۰] Ohnishi
روش [۱۹] Xie
روش [۲۱] Yu
روش [۲۳] Wu
روش [۲۲] Xu
روشهای مبتنی بر کوانتیزاسیون بردار
روش [۲۴]Lu
روش [۲۵] Lu
روش Huang [26]
روش [۲۶] Lu
نحوه واترمارکینگ
مدل HVS
نتایج آزمایش ها
نتیجه گیری
فصل چهارم :
روشهای پیشنهادی در این پروژه
مقدمه
نتایج شبیه سازی الگوریتم و پایداری در برابر حملات
فصل پنجم:
روش تحلیل چند دقتی Wavelet جهت واترمارکینگ
مقدمه
ویژگی های مهم یک روش نهان نگاری مطلوب
الگوریتم پیشنهادی (QSWC)
مراحل استخراج واترمارک
شبیه سازی انواع حمله ها
نتیجه گیری
نتیجه گیری و چشم اندازهای آینده:
ضمیمه (الف) تبدیل والش
مراجع :
……………………..
ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
نوع فایل: ((پاور پوینت-ptt))

تعداد صفحات: ۸۵ صفحه

حجم فایل: ۱ مگابایت

قیمت: 2000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((پی دی اف-pdf)) این پایان نامه

دانلود فایل ((ورد-word-doc-dox)) این پایان نامه

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

پایان

پایان نامه,نهان نگاری اطلاعات-((پی دی اف-pdf))

نهان نگاری اطلاعات

چکیده:
با گسترش روز افزون اینترنت به عنوان محیطی برای انتقال سریع و آسان انواع اطلاعات (صوتی ، تصویر، فیلم و غیره) این امکان برای افرادی که خواستار به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود هستند به وجود آمده است. این گونه انتقال اطلاعات می تواند مشکلات جدی برای مولفانی که نمی خواهند آثارشان بدون اجازه خودشان پخش شود ایجاد کند. به همین دلیل حفاظت از اطلاعات دارای حق کپی ضروری می باشد. یکی از بهترین روشها برای پاسخ گویی به مشکلات فوق نهان نگاری می باشد .در این پایان¬نامه سعی شده است کاربردهای مختلف نهان نگاری اطلاعات که دارای کاربردهای زیادی از جمله مخابرات مخفی،زمان بندی پخش برنامه ها ، اثبات مالکیت و غیره می باشد.
فهرست مطالب:
فصل اول:
مقدمه
نهان نگاری
گونه های مختلف نهان نگاری
کاربردهای نهان نگاری
ویژگی های مورد نیاز در سیستم های نهان نگاری
خصوصیات watermarking :
بحث هش ( Hash Algorithm )
الگوریتم نامتقارن (Asymmetric Algorithm )
ویژگی مدل رمزنگاری کلید عمومی
گواهینامه دیجیتال
نتیجه گیری
فصل دوم:
بررسی نخستین روشها در نهان نگاری سیگنالهای صوتی
مقدمه:
کد کردن بیت کم ارزش
کد کردن فاز
نهان کردن در پژواک
طیف گسترده
Patchwork
آشکار سازی
نتیجه گیری
فصل سوم:
بررسی روشهای حوزه تبدیل موجک
-مقدمه:
روشهای حوزه تبدیل موجک
روش [۹]Chu
روش Inoue [16]
روش [۱۷] Kundur
روش [۲۰] Ohnishi
روش [۱۹] Xie
روش [۲۱] Yu
روش [۲۳] Wu
روش [۲۲] Xu
روشهای مبتنی بر کوانتیزاسیون بردار
روش [۲۴]Lu
روش [۲۵] Lu
روش Huang [26]
روش [۲۶] Lu
نحوه واترمارکینگ
مدل HVS
نتایج آزمایش ها
نتیجه گیری
فصل چهارم :
روشهای پیشنهادی در این پروژه
مقدمه
نتایج شبیه سازی الگوریتم و پایداری در برابر حملات
فصل پنجم:
روش تحلیل چند دقتی Wavelet جهت واترمارکینگ
مقدمه
ویژگی های مهم یک روش نهان نگاری مطلوب
الگوریتم پیشنهادی (QSWC)
مراحل استخراج واترمارک
شبیه سازی انواع حمله ها
نتیجه گیری
نتیجه گیری و چشم اندازهای آینده:
ضمیمه (الف) تبدیل والش
مراجع :
……………………..
ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
نوع فایل: ((پی دی اف-pdf))

تعداد صفحات: ۸۵ صفحه

حجم فایل: ۱ مگابایت

قیمت: 2000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((پاور پوینت-ptt)) این پایان نامه

دانلود فایل ((ورد-word-doc-dox)) این پایان نامه

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

پایان

پایان نامه,نهان نگاری اطلاعات-((ورد-word-doc-dox))

نهان نگاری اطلاعات

چکیده:
با گسترش روز افزون اینترنت به عنوان محیطی برای انتقال سریع و آسان انواع اطلاعات (صوتی ، تصویر، فیلم و غیره) این امکان برای افرادی که خواستار به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود هستند به وجود آمده است. این گونه انتقال اطلاعات می تواند مشکلات جدی برای مولفانی که نمی خواهند آثارشان بدون اجازه خودشان پخش شود ایجاد کند. به همین دلیل حفاظت از اطلاعات دارای حق کپی ضروری می باشد. یکی از بهترین روشها برای پاسخ گویی به مشکلات فوق نهان نگاری می باشد .در این پایان¬نامه سعی شده است کاربردهای مختلف نهان نگاری اطلاعات که دارای کاربردهای زیادی از جمله مخابرات مخفی،زمان بندی پخش برنامه ها ، اثبات مالکیت و غیره می باشد.

و……

فهرست مطالب:
فصل اول:
مقدمه
نهان نگاری
گونه های مختلف نهان نگاری
کاربردهای نهان نگاری
ویژگی های مورد نیاز در سیستم های نهان نگاری
خصوصیات watermarking :
بحث هش ( Hash Algorithm )
الگوریتم نامتقارن (Asymmetric Algorithm )
ویژگی مدل رمزنگاری کلید عمومی
گواهینامه دیجیتال
نتیجه گیری
فصل دوم:
بررسی نخستین روشها در نهان نگاری سیگنالهای صوتی
مقدمه:
کد کردن بیت کم ارزش
کد کردن فاز
نهان کردن در پژواک
طیف گسترده
Patchwork
آشکار سازی
نتیجه گیری
فصل سوم:
بررسی روشهای حوزه تبدیل موجک
مقدمه:
روشهای حوزه تبدیل موجک
روش [۹]Chu
روش Inoue [16]
روش [۱۷] Kundur
روش [۲۰] Ohnishi
روش [۱۹] Xie
روش [۲۱] Yu
روش [۲۳] Wu
روش [۲۲] Xu
روشهای مبتنی بر کوانتیزاسیون بردار
روش [۲۴]Lu
روش [۲۵] Lu
روش Huang [26]
روش [۲۶] Lu
نحوه واترمارکینگ
مدل HVS
نتایج آزمایش ها
نتیجه گیری
فصل چهارم :
روشهای پیشنهادی در این پروژه
مقدمه
نتایج شبیه سازی الگوریتم و پایداری در برابر حملات
فصل پنجم:
روش تحلیل چند دقتی Wavelet جهت واترمارکینگ
مقدمه
ویژگی های مهم یک روش نهان نگاری مطلوب
الگوریتم پیشنهادی (QSWC)
مراحل استخراج واترمارک
شبیه سازی انواع حمله ها
نتیجه گیری
نتیجه گیری و چشم اندازهای آینده:
ضمیمه (الف) تبدیل والش
مراجع :
……………………..
ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
نوع فایل: ((ورد-word-doc-dox))

تعداد صفحات: ۸۵ صفحه

حجم فایل: ۲ مگابایت

قیمت: 3000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((پی دی اف-pdf)) این پایان نامه

دانلود فایل ((پاور پوینت-ptt)) این پایان نامه

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

پایان

پایان نامه,GSM ساخت مودم-((پی دی اف-pdf))

چکیده:

در این پروژه از ماژول sim900 ساخت شرکت simcom استفاده شده که از طریق یک قاب سیم کارت ۶ پین به سیم کارت متصل شده است و قابلیت برقراری ارتباط با کامپیوتر از طریق پورت سریال FTD232 را داشته و می تواند به توسط میکروکنترلر AVR که در مدار جای آن تعبیه شده نیز ارتباط برقرار نماید .
به همراه این مطالب یک شماتیک بسیار مناسب برای استفاده از این ماژول و نیز نقشه PCB مربوطه ارائه می شود و همچنین انواع AT command ها جهت ارسال فرمان به مودم ذکر شده . در صورت نیاز می توان با نوشتن برنامه بر رویه میکروکنترلر درایورهایی را جهت انجام پروژه هایه مختلف با ارسال sms به کار انداخت .

فهرست مطالب:

مقدمه
فصل اول- کلیات مودم GSM
مودم GSM
ویژگی های ماژول SIM900
ویژگی های مدار طراحی شده
فصل دوم- برقراری ارتباط با مودم
AT command ها
تقسیم بندی کلی AT command ها۵
ATcommand های مطابق با استاندارد V.25TER
فصل سوم نرم افزار جهت ارتباط با مودم
Hyper terminal
فصل چهارم – سخت افزار مودم
دیاگرام کای ماژول sim900
نمای ماژول sim900
شماره های پایه ها
شماتیک مدار تغذیه
شماتیک کلید روشن و خاموش
شماتیک باتری backup
شماتیک مدار sim card
شماتیک مدار آنتن
پایه های ورودی خروجی صفحه کلید
شماتیک صفحه کلید
شماتیک مدار netlight
شکل کلی ارتباطات مدارات جانبی با ماژول
فصل پنجم – راه اندازی ماژول sim900
فصل ششم – ارتباط با میکروکنترلر های AVR
ارتباط با میکرو
مثال های ارتباط با میکرو
مثال ۱ . ارسال پیام کوتاه
الف .کد برنامه ارسال پیام کوتاه برای بسکام (Bascom)
ب .کد برنامه ارسال پیام کوتاه برای کدویژن (Codevision)
مثال ۲ . دریافت پیام کوتاه
الف .کد برنامه دریافت پیام کوتاه برای بسکام (Bascom)
ب .کد برنامه دریافت پیام کوتاه برای کدویژن (Codevision)
منابع

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
نوع فایل: ((پی دی اف-pdf))

تعداد صفحات: ۴۸ صفحه

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

قیمت: 2000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((ورد-word-doc-dox)) این پایان نامه

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

پایان

پایان نامه, GSM ساخت مودم- ((ورد-word-doc-dox))

چکیده:

در این پروژه از ماژول sim900 ساخت شرکت simcom استفاده شده که از طریق یک قاب سیم کارت ۶ پین به سیم کارت متصل شده است و قابلیت برقراری ارتباط با کامپیوتر از طریق پورت سریال FTD232 را داشته و می تواند به توسط میکروکنترلر AVR که در مدار جای آن تعبیه شده نیز ارتباط برقرار نماید .
به همراه این مطالب یک شماتیک بسیار مناسب برای استفاده از این ماژول و نیز نقشه PCB مربوطه ارائه می شود و همچنین انواع AT command ها جهت ارسال فرمان به مودم ذکر شده . در صورت نیاز می توان با نوشتن برنامه بر رویه میکروکنترلر درایورهایی را جهت انجام پروژه هایه مختلف با ارسال sms به کار انداخت .

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول- کلیات مودم GSM
مودم GSM
ویژگی های ماژول SIM900
ویژگی های مدار طراحی شده
فصل دوم- برقراری ارتباط با مودم
AT command ها
تقسیم بندی کلی AT command ها۵
ATcommand های مطابق با استاندارد V.25TER
فصل سوم – نرم افزار جهت ارتباط با مودم
Hyper terminal
فصل چهارم – سخت افزار مودم
دیاگرام کای ماژول sim900
نمای ماژول sim900
شماره های پایه ها
شماتیک مدار تغذیه
شماتیک کلید روشن و خاموش
شماتیک باتری backup
شماتیک مدار sim card
شماتیک مدار آنتن
پایه های ورودی خروجی صفحه کلید
شماتیک صفحه کلید
شماتیک مدار netlight
شکل کلی ارتباطات مدارات جانبی با ماژول
فصل پنجم – راه اندازی ماژول sim900
فصل ششم – ارتباط با میکروکنترلر های AVR
ارتباط با میکرو
مثال های ارتباط با میکرو
مثال ۱ . ارسال پیام کوتاه
الف .کد برنامه ارسال پیام کوتاه برای بسکام (Bascom)
ب .کد برنامه ارسال پیام کوتاه برای کدویژن (Codevision)
مثال ۲ . دریافت پیام کوتاه
الف .کد برنامه دریافت پیام کوتاه برای بسکام (Bascom)
ب .کد برنامه دریافت پیام کوتاه برای کدویژن (Codevision)
منابع

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
نوع فایل: ((ورد-word-doc-dox))

تعداد صفحات: ۴۸ صفحه

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

قیمت: 2000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((پی دی اف-pdf)) این پایان نامه

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

نقش

نقش رسانه ها و افکار عمومی در سازماندهی توسعه

چکیده :
رسانه ها در عصر حاضر “تار وپود نمادین” زندگی ما را تشکیل می دهند و نقش” تسریع کنند? نهادی” را در جامعه دارند . امروزه نقش رسانه ها  در دستکاری واقعیت و ایجاد “فرهنگ مجازی” بر کسی پوشیده نیست . رسانه ها ، نقش نورافکن را در جامعه بازی می نمایند و فرهنگ معاصر را در سرگرمیهای نوین اطلاعاتی دچار اشباع واقعیت کرده اند . رسانه ها در عصر حاضر حکم تیغ دو لبه ای را دارند که نوع کاربرد آن بر افکار عمومی بسیار مؤثر است . هم می توانند مخرب جامعه در ابتذال فرهنگی و اشاعه فرهنگ اباحی گری و لمپنیسم باشند و هم می توانند نقش اساسی در توسع? همه  جانب? کشور در راستای چشم انداز توسعه کشور باشند .
از آنجایی که رسانه ها نقش بالقوه معناداری در شکل گیری ادراک و افکار افراد و آحاد جامعه بازی می نمایند ،  توجه به آن و سیاستگذاری در فرآیند توسعه واتخاذ استراتژیهای مناسب با  نگرش ۲۰ ساله به پیشرفت کشور ، از اهمیت اساسی برخوردار است .
این مقاله سعی دارد با طرح مباحث رسانه ای و افکار عموممی به بررسی انواع نقش هایی که رسانه های جمعی بخصوص رادیو ، تلویزیون  می توانند در جامعه داشته باشند ، بپردازد.
و………

ادامه مطلب دردانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
نوع فایل: ((ورد- word ))

تعداد صفحات: ۳۲ صفحه

حجم فایل: ۱۵۳ کیلو بایت

قیمت: 1000 تومان

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

نقش

نقش رسانه ها و افکار عمومی در سازماندهی توسعه
چکیده:
رسانه ها در عصر حاضر “تار وپود نمادین” زندگی ما را تشکیل می دهند و نقش” تسریع کنند? نهادی” را در جامع ه
دارند . امروزه نقش رسانه ها در دستکاری واقعیت و ایجاد “فرهنگ مجازی” بر کسی پوش یده نیس ت . رس انه ه ا
نقش نورافکن را در جامعه بازی می نمایند و فرهنگ معاصر را در سرگرمیهای نوین اطلاع اتی دچ ار اش باا واقعی ت
کرده اند . رسانه ها در عصر حاضر حکم تیغ دو لبه ای را دارند که نوا کاربرد آن بر افکار عمومی بسیار مؤثر اس ت .
هم می توانند مخرب جامعه در ابتذال فرهنگی و اشاعه فرهنگ اباحی گری و لمپنیسم باشند و ه م م ی توانن د نق ش
اساسی در توسع? همه جانب? کشور در راستای چشم انداز توسعه کشور باشند .
از آنجایی که رسانه ها نقش بالقوه معناداری در شکل گیری ادراک و افکار افراد و آحاد جامعه بازی می نمایند توجه
به آن و سیاستگذاری در فرآیند توسعه واتخاذ استراتژیهای مناسب با نگرش ۰۲ ساله به پیش رفت کش ور از اهمی ت
اساسی برخوردار است .
این مقاله سعی دارد با طرح مباحث رسانه ای و افکار عموممی به بررسی انواا نق ش ه ایی ک ه رس انه ه ای جمع ی
بخصوص رادیو تلویزیون می توانند در جامعه داشته باشند بپردازد.

ادامه مطلب دردانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
برای دانلود بر روی لینک خرید آنلاین کلیک کنید
………………………….
نوع فایل: ((پی دی اف-pdf))

تعداد صفحات: ۳۲ صفحه

حجم فایل: ۴۰۰ کیلو بایت

قیمت: رایگان
…………………………
دانلود فایل ((ورد-word-dox-doc)) این مقاله
…………………………
برای دانلود بر روی لینک خرید آنلاین کلیک کنید

دوره

دوره تبلیغات و روابط عمومی- ((پی دی اف-pdf))

دوره تبلیغات و روابط عمومی

روابط عمومی:
روابط عمومی عبارت است از تلاشهای مستمر و منطبق با روش های
علمی و عملی که مدیریت سازمان های بخش خصوص و دولتی به
منظور ایجاد تفاهم و پیدایش حس علاقمندی و تحصیل پشتیبانی گروه
هایی که سازمان با آنها سرو کار دارد یا فکر می کند در آینده سرو کار
خواهد داشت به عمل می آورد.روابط عمومی در هر سازمان چشم بینا ،
گوش شنوا ، زبان گویای آن سازمان ، سیستم و پل ارتباطی بین مردم و
مسئولین به حساب می آید و سازمان را از نظریات انتقادات و خواست
های مخاطبان آگاه می سازد تا مدیریت سازمان را در اتخاذ تصمیم
مناسب برای برآوردن نیازهای مخاطبان یاری رساند و در حقیقت باید
مغز تجزیه و تحلیل گر افکار عمومی باشد و بتواند از داده ها
.پیشنهادهای سازنده و همسو با افکار عمومی ارائه نماید

تبلیغات:
ارتباطی که پیام دهنده سعی دارد پاسخی دلخواه در جهت پیشبرد اهداف از
مخاطب دریافت کنند. تبلیغات می تواند بر افکار عمومی و تغییرات
رفتاری تأثیر داشته باشد و در اصل به معنای انتشار عقیده ای خاص می
باشد. و بازنمایی فعالیت های سازمان ما و گروهی بزرگ است. تا افکار
عمومی را در جهت پیشبرد خواسته های خود تغییر دهد.

فهرست مطالب:

مهم ترین اهداف تبلیغات
انواع تبلیغات
انواع پیام ها
انواع استراتژی های تبلیغاتی و ترویجی
عوامل موثر در تهیه و تنظیم پیام های تبلیغاتی
اصول اساسی برای ساخت یک آگهی خوب
پیوند تبلیغات و روابط عمومی با یکدیگر:
نقش مخاطب در عملکرد روابط عمومی و مبلغین تبلیغات:
تصمیمات اساسی در حوزه تبلیغ:
مهمترین گامها در انتخاب رسانه مناسب به منظور تبلیغات
تمهیدات تبیلغ
قواعد تبلیغات
چهارچوب تبلیغات:
ویژگیهای پیام رسان ) گوینده و نویسنده پیام ( :
اصول یا شرایط تبلیغات در دنیای جدید:
عوامل افزایش تاثیر یک پیام تبلیغی :
فنون وتکنیک های تبلیغات در روابط عمومی ها
و…..

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
…………………………
نوع فایل: ((پی دی اف-pdf))

تعداد صفحات: ۳۲ صفحه

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

قیمت: ۱۰۰۰ تومان
…………………………
دانلود فایل ((پاورپوینت-ptt)) این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

دوره

دوره تبلیغات و روابط عمومی- ((پاورپوینت-ptt))

روابط عمومی:
روابط عمومی عبارت است از تلاشهای مستمر و منطبق با روش های
علمی و عملی که مدیریت سازمان های بخش خصوص و دولتی به
منظور ایجاد تفاهم و پیدایش حس علاقمندی و تحصیل پشتیبانی گروه
هایی که سازمان با آنها سرو کار دارد یا فکر می کند در آینده سرو کار
خواهد داشت به عمل می آورد.روابط عمومی در هر سازمان چشم بینا ،
گوش شنوا ، زبان گویای آن سازمان ، سیستم و پل ارتباطی بین مردم و
مسئولین به حساب می آید و سازمان را از نظریات انتقادات و خواست
های مخاطبان آگاه می سازد تا مدیریت سازمان را در اتخاذ تصمیم
مناسب برای برآوردن نیازهای مخاطبان یاری رساند و در حقیقت باید
مغز تجزیه و تحلیل گر افکار عمومی باشد و بتواند از داده ها
.پیشنهادهای سازنده و همسو با افکار عمومی ارائه نماید

تبلیغات:
ارتباطی که پیام دهنده سعی دارد پاسخی دلخواه در جهت پیشبرد اهداف از
مخاطب دریافت کنند. تبلیغات می تواند بر افکار عمومی و تغییرات
رفتاری تأثیر داشته باشد و در اصل به معنای انتشار عقیده ای خاص می
باشد. و بازنمایی فعالیت های سازمان ما و گروهی بزرگ است. تا افکار
عمومی را در جهت پیشبرد خواسته های خود تغییر دهد.

فهرست مطالب:

مهم ترین اهداف تبلیغات
انواع تبلیغات
انواع پیام ها
انواع استراتژی های تبلیغاتی و ترویجی
عوامل موثر در تهیه و تنظیم پیام های تبلیغاتی
اصول اساسی برای ساخت یک آگهی خوب
پیوند تبلیغات و روابط عمومی با یکدیگر:
نقش مخاطب در عملکرد روابط عمومی و مبلغین تبلیغات:
تصمیمات اساسی در حوزه تبلیغ:
مهمترین گامها در انتخاب رسانه مناسب به منظور تبلیغات
تمهیدات تبیلغ
قواعد تبلیغات
چهارچوب تبلیغات:
ویژگیهای پیام رسان ) گوینده و نویسنده پیام ( :
اصول یا شرایط تبلیغات در دنیای جدید:
عوامل افزایش تاثیر یک پیام تبلیغی :
فنون وتکنیک های تبلیغات در روابط عمومی ها
و…..

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
…………………………
نوع فایل: ((پاورپوینت-ptt))

تعداد صفحات: ۳۲ صفحه

حجم فایل: ۵۰۰ کیلو بایت

قیمت: 1000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((پی دی اف-pdf)) این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

معرفی

معرفی گروه صنعتی انتخاب- pdf

معرفی گروه صنعتی انتخاب

گروه صنعتی انتخاب فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با تولید انواع لباسشویی دوقلوی حایر به
عنوان نماینده انحصاری شرکت حایر بین الملل در ایران آغاز کرد.
این گروه در سال های بعد جهت گسترش فعالیتهای خود در امر تولید، توزیع، فروش و خدمات
مشتریان، اقدام به ایجاد ۵ مجتمع تولیدی لوازم خانگی، دو شرکت بازرگانی و یک شرکت
خدمات مشتریان نمود و تولیدات خود را به صورت سبد کاملی از لوازم خانگی با نام تجاری
اسنوا ارتقاء بخشید.
فضای سالن های تولیدی این گروه صنعتی بالغ بر ۳۰۰۰۰۰ متر مربع می باشد. این مجموعه با
تولید و عرضه ۹۰ مدل مختلف در ۱۰ گروه محصول بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در…….

:شرکت های گروه صنعتی انتخاب
مجتمع تولیدی لباسشویی
مجتمع تولید محصولات گازسوز و کولر آبی
مجتمع تولید تلویزیون
مجتمع تولید لوازم خانگی
مجتمع تولید یخچال و یخچال فریزر
و…….

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………..
نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۲۴ صفحه

حجم فایل: ۶۰۰ کیلو بایت

قیمت: 1000 تومان
………………………..
لینک دانلود فایل ((پاور پوینت-ptt))

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

معرفی

معرفی گروه صنعتی انتخاب- ((پاور پوینت-ptt))

معرفی گروه صنعتی انتخاب

گروه صنعتی انتخاب فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با تولید انواع لباسشویی دوقلوی حایر به
عنوان نماینده انحصاری شرکت حایر بین الملل در ایران آغاز کرد.
این گروه در سال های بعد جهت گسترش فعالیتهای خود در امر تولید، توزیع، فروش و خدمات
مشتریان، اقدام به ایجاد ۵ مجتمع تولیدی لوازم خانگی، دو شرکت بازرگانی و یک شرکت
خدمات مشتریان نمود و تولیدات خود را به صورت سبد کاملی از لوازم خانگی با نام تجاری
اسنوا ارتقاء بخشید.
فضای سالن های تولیدی این گروه صنعتی بالغ بر ۳۰۰۰۰۰ متر مربع می باشد. این مجموعه با
تولید و عرضه ۹۰ مدل مختلف در ۱۰ گروه محصول بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در…….

:شرکت های گروه صنعتی انتخاب
مجتمع تولیدی لباسشویی
مجتمع تولید محصولات گازسوز و کولر آبی
مجتمع تولید تلویزیون
مجتمع تولید لوازم خانگی
مجتمع تولید یخچال و یخچال فریزر
و…….

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………..
نوع فایل: ((پاور پوینت-ptt))

تعداد صفحات: ۲۴ صفحه

حجم فایل: ۴۰۰ کیلو بایت

قیمت: ۱۰۰۰ تومان
………………………..
لینک دانلود فایل pdf این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

معرفی

معرفی شرکت هوندا- ((پی دی اف-pdf))

معرفی شرکت هوندا

سوئی شیروهوندا مؤسس شرکت هوندا فرزند یک آهنگر و مکانیک ماهر بود که در اواسط تحصیل خود
در دبیرستان، آموختن را رها کرد و ظرف مدت ۱۲ سال، بزرگترین شرکت موتورسیکل تسازی دنیا
را تأسیس کرد. سوئی شیرو ۴۰ ساله در ۱۹۴۶ مؤسسه تحقیقات فنی هوندا را دایر کرد تا
دوچرخه های کوچک موتوری تولید کند. او در ۱۹۴۸ تنها با ۳۲۰۰ دلار سرمایه و خرید موتورهای
مازاد و پیوند زدن آنها به دوچرخه ها شرکتی را بنیان گذاشت که هم اکنون در دنیا جایگاه اول
موتورسیکل تسازی را داراست. هدف او تولید یک وسیله حمل و نقل ارزان بود. این چیزی بود که
ژاپن پس ازجنگ جهانی می طلبید.
او در سال ۱۹۷۳ و در سن ۶۶ سالگی، در ۲۵ سالگرد تأسیس شرکت بازنشسته شد. بخشی از
موفقیت او مرهون شراکت تجاری با فوجی ساوا در امر بازاریابی و توزیع بود. هوندا راه و روش
فنی و مهندسی شرکت را تعیین می کرد و فوجی ساوا خط مشی بازاریابی و امور اداری را. هوندا از
همان ابتدا معتقد بود تعمیر اتومبیل، که بسیار به آن علاقه داشت، کاری است محدود زیرا تنها
می تواند در مناطق محلی و اطراف آن به کار آید. او می گفت اگر من بتوانم وسیل های بسازم می
توانم کسب و کار خود را تا نقطه های دوردست دنیا گسترش دهم. او به عنوان توجیه ترک تحصیل
خود می گوید: حال کسی را داشتم که از گرسنگی دارد می میرد اما به جای وعده ای غذا از او

.انتظار دارند که اصول تغذیه صحیح را بیاموزد
و…..
فهرست مطالب:

مشخصه های اصلی شرکت هوندا
تاریخچه شرکت هوندا
اهداف شرکت هوندا
جایگاه شرکت هوندا
مدیران شرکت هوندا
عوامل داخلی و عوامل خارجی شرکت هوند
عوامل اصلی موفقیت شرکت هوندا
اولین اتومبیل و موتور سیکلت شرکت هوندا
اخرین مدل اتومبیل تولیدی شرکت هوندا
معرفی ASIMO
اخرین محصولات
و…….

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
……………………….
نوع فایل: ((پی دی اف-pdf))

تعداد صفحات: ۳۵ صفحه

حجم فایل: ۲ مگابایت

قیمت: 1000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((پاور پوینت-ptt)) این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

معرفی

معرفی شرکت هوندا- ((پاور پوینت-ptt))

معرفی شرکت هوندا

سوئی شیروهوندا مؤسس شرکت هوندا فرزند یک آهنگر و مکانیک ماهر بود که در اواسط تحصیل خود
در دبیرستان، آموختن را رها کرد و ظرف مدت ۱۲ سال، بزرگترین شرکت موتورسیکل تسازی دنیا
را تأسیس کرد. سوئی شیرو ۴۰ ساله در ۱۹۴۶ مؤسسه تحقیقات فنی هوندا را دایر کرد تا
دوچرخه های کوچک موتوری تولید کند. او در ۱۹۴۸ تنها با ۳۲۰۰ دلار سرمایه و خرید موتورهای
مازاد و پیوند زدن آنها به دوچرخه ها شرکتی را بنیان گذاشت که هم اکنون در دنیا جایگاه اول
موتورسیکل تسازی را داراست. هدف او تولید یک وسیله حمل و نقل ارزان بود. این چیزی بود که
ژاپن پس ازجنگ جهانی می طلبید.
او در سال ۱۹۷۳ و در سن ۶۶ سالگی، در ۲۵ سالگرد تأسیس شرکت بازنشسته شد. بخشی از
موفقیت او مرهون شراکت تجاری با فوجی ساوا در امر بازاریابی و توزیع بود. هوندا راه و روش
فنی و مهندسی شرکت را تعیین می کرد و فوجی ساوا خط مشی بازاریابی و امور اداری را. هوندا از
همان ابتدا معتقد بود تعمیر اتومبیل، که بسیار به آن علاقه داشت، کاری است محدود زیرا تنها
می تواند در مناطق محلی و اطراف آن به کار آید. او می گفت اگر من بتوانم وسیل های بسازم می
توانم کسب و کار خود را تا نقطه های دوردست دنیا گسترش دهم. او به عنوان توجیه ترک تحصیل
خود می گوید: حال کسی را داشتم که از گرسنگی دارد می میرد اما به جای وعده ای غذا از او

.انتظار دارند که اصول تغذیه صحیح را بیاموزد
و…..

فهرست مطالب:

مشخصه های اصلی شرکت هوندا
تاریخچه شرکت هوندا
اهداف شرکت هوندا
جایگاه شرکت هوندا
مدیران شرکت هوندا
عوامل داخلی و عوامل خارجی شرکت هوند
عوامل اصلی موفقیت شرکت هوندا
اولین اتومبیل و موتور سیکلت شرکت هوندا
اخرین مدل اتومبیل تولیدی شرکت هوندا
معرفی ASIMO
اخرین محصولات
و…….

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
……………………….
نوع فایل: ((پاور پوینت-ptt))

تعداد صفحات: ۳۵ صفحه

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

قیمت: ۱۰۰۰ تومان
…………………………
دانلود فایل ((پی دی اف-pdf)) این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

معرفی

معرفی برند شرکت سونی- pdf

معرفی برند شرکت سونی

تاریخچه شرکت سونی:
شرکت سونی، که دارای آوازه جهانی است، پس از جنگ جهانی دوم در کشور ژاپن
پایه ریزی شد. شرکت با آنکه از رقبای اصلی ژاپنی خود بسیار جوانتر بود. در
پنجاهمین سال تاسیس خود توانست رهبری بازار را در تولید محصولات الکترونیکی
تخصصی، آن هم در محیطی که از تغییرات تکنولوژیکی سریع، رشد اقتصادی بالا و
تمایل روزافزون جهانی در پذیرش تکنولوژی جدید برخوردار بود، بدست آورد

تعدادی از محصولاتی که سونی به بازار ارائه نموده است عبارتند از: اولین رادیوی جیبی،
اولین تلویزیون ترانزیستوری، اولین دستگاه ضبط ویدیویی و نوع خانگی آن، اولین
اولین لامپ تصویر تلویزیون رنگی، اولین ،IC میکروفون خازنی، اولین رادیوی مبتنی بر
۵ اینچی و اولین دیسک فشرده کوچک. / دیسکت
و…..

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
……………………….
نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۲۹ صفحه

حجم فایل: ۶۰۰ کیلو بایت

قیمت: 1000 تومان
…………………………
لینک دانلود فایل ((پاور پوینت-ptt))

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

نقش

نقش رسانه ها در فضای کسب و کار-word

موضوع پروژه :
نقش رسانه ها درفضای کسب و کار

چکیده:
زندگی بشر مستلزم تشکیل سازمان ها و شرکت های مختلف است که در زمینه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی فعالیت دارند و کلیه فعالیت های بشری را تحت تاثیر قرار می دهند.بنابراین آشنایی با دانشی که مبنای تشکیل شرکت ها است و آگاهی نسبت به چگونگی اداره سازمان ها برای کلیه افراد جامعه و علت عضویت در انواع محیط های کاری و ارتباط مداوم با آن ها ، از ضروریات جهان امروز است . بنابراین مطالعه این اصول به فارغ التحصیلان کمک می کند تا با بهرهگیری از دانش خود و پیوستن به محیط های مختلف کسب و کار با ماهیت مشاغل مختلف و نحوه رفتار و عملکردهای مختلف آشنا شوند. امروزه برای دست یابی به اهداف و توسعه طرح های تجاری، بسیاری ازکارفرمایان و مدیران از قواعد روانشناسی و نحوه رفتار با کارمندان در جهت ارتقای سطح محصولات، تماس با مخاطبان و بهره وری استفاده می کنند که در این پروژه به معرفی انواع رسانه ها و نحوه تاثیر آن ها بر جوامع مختلف و انواع اقشار جامعه را مورد بررسی قرار می دهیم

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
اهمیت موضوع تحقیق
بیان مسئله
فصل دوم
چشم انداز تاریخی
تعریف رسانه و اهمیت آن
معرفی برخی از رسانه های حال حاضر
تعریف طرح کسب و کار
رقابت
نقش های متفاوت رسانه ها
رسانه‌ها و امنیت در فضای کسب و کار
فصل سوم
روش تحقیق
فصل چهارم :
رسانه‌ها و کسب و کار
ماهیت افکار عمومی
تاثیر تبلیغ چیست؟
فصل پنجم
نتیجه گیری کلی
نتیجه گیری :
منابع :

………………….
ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………….
نوع فایل:  word- dox-doc

تعداد صفحات: ۵۱ صفحه

حجم فایل: ۱۷۰ کیلوبایت

قیمت: 2000 هزار تومان

……………………
لینک دانلود فایل pdf این پروژه

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

معرفی

معرفی شرکت آدیداس-((پاور پوینت-ptt))

تاریخچه آدیداس:

در سال ۱۹۲۰ دو برادر به نام های آدولف و رودولف داسلر در شهر
در نزدیکی نورنبرگ کارخانه برادران داسلر را تاسیس » هرزوگن راخ «
کردند.
پس از استقبال خوب و شناخته شدن محصولات او، آدولف به فکر ثبت
شرکت و پیدا کردن نامی برای محصولات خود افتاد. چون خانواده و
دوستان، او را آدی صدا میزدند او از کلمه آدی و ۳ حرف از نام فامیلی
خود استفاده کرد و نام آدیداس را برای شرکت و محصولات خود
برگزید.
چندی بعد او به فکر گسترش شرکت خود افتاد و محصولات خود را فقط
به ارایه کفش ورزشی محدود نکرد. لباس ها و گرمکن های ورزشی نیز
به محصولات آدیداس اضافه شدند. سپس آدیداس تجهیزات ورزشی
مانند توپ و راکت را نیز تولید کرد.
و……

حوزه فعالیت آدیداس:

امروزه آدیداس در اکثر کشورهای دنیا دارای نمایندگی و شعبه
است.کارمندان این شرکت بیش از ۳۹ هزار نفر هستند.آدیداس در
اکثر رقابت ها و تورنمنت های معتبر جهانی مانند المپیک به
عنوان یکی از حامیان اصلی حضور دارد.نام آدیداس امروزه نه فقط
برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش ،بلکه برای اشخاص دیگر
به عنوان استاندارد کیفیت لباس و تجهیزات ورزشی شناخته
میشود.
شرکت آدیداس دومین بزرگ ترین تولید کننده لباس های ورزشی در
جهان میباشد .این شرکت تولید کننده توپهای جام جانی ۲۰۰۶ و
یورو ۲۰۰۸ است. همچنین این شرکت در فرانسه نیز شعبه بزرگی
دارد. وسایل آدیداس که در ایران موجود می باشد اغلب ساخت
ویتنام است که تحت لیسانس شرکت آدیداس)در آلمان( می باشد.
و……

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………..
نوع فایل: ((پاور پوینت-ptt))

تعداد صفحات: ۲۶ صفحه

حجم فایل:۱٫۵ مگابایت

قیمت: ۱۰۰۰ تومان
…………………………
دانلود فایل ((پی دی اف-pdf)) این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

اصول

اصول و تکنیک های برند سازی فرایند برند سازی-(pdf- پی دی اف)

گام های اصلی برای ایجاد برند پرقدرت:

۱٫ ارائه محصول زیر چتر یک برند
۲٫ یافتن جایگاه مناسب در بازار برای محصول
)Positioning(
۳٫ برگزیدن ارزش ویژه برای محصول
۴٫ تنظیم پیشنهاد فراگیر بر مبنای ارزش در نظر
گرفته شده

فهرست مطالب:
عناصر لازم برای موفقیت نام و نشان
BRAND NAME
BRANDING
متغیرهای تفسیر کننده شخصیت نام و نشان
هویت هر شخصی با چهار مؤلفه مشخص شود:
مولفه های مقبولیت نشان تجاری
الگوی ساخت نشان تجاری
الگوی مفهومی ساخت نشان تجاری
فرایند مدیریت نشان تجاری
)brand mantra) ورد نشان
)brand element) عناصر نشان
معیار های انتخاب عناصر نشان
ابعاد کیفیت برای تدوین استراتژی محصول
جهت گیری توزیع
جهت گیری ارتباطات بازاریابی
الگوی ارتباط درارتباطات بازاریابی
انواع مختلف ارتباطات بازاریابی
ابعاد و معیارهای کارایی درارتباطات یکپارچه
بازاریابی
اندازه گیری و سنجش عملکرد نشان
تجاری
)Brand value chain( زنجیره ارزش نشان
ارتقا و حفظ مقبولیت نشان تجاری
استراتژی نشان تجاری
رازهای برندسازی
چرخه برندسازی
مقبولیت بالای نشان تجاری در برابر مقبولیت پایین نشان تجاری
چه عواملی باعث تاثیر گذار بودن نام برند می گردد؟
ساختن نام بازرگانی و ابزار های آن
گامهایی برای ایجاد یک برند پرقدرت
و……

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………..
نوع فایل: ((پی دی اف-pdf))

تعداد صفحات: ۷۵ صفحه

حجم فایل: ۳ مگابایت

قیمت: 2000 تومان
…………………………
دانلود فایل ((پاور پوینت-ptt)) این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

در

در صنعت خودروی ایران PESTEL و PORTER تجزیه و تحلیل

اساسنامه عبارت است از : تأسیس و اداره کارخانجات در هر محل هدف از تأسیس شرکت به موجب ماده
در داخل و یا خارج کشور به منظور تولید و تهیه انواع خودروسواری، کامیون، اتوبوس، وانت و قطعات مربوط
به آنها و امثال آن و هرگونه دستگاه، ماشین آلات، قطعات و اجزای آنها و بهره برداری از اینگونه
کارخانجات و فروش و صدور محصول آنها و واردات مواد اولیه و قطعات هرگونه خودرو و ماشین آلات و
تأسیس هر گونه شرکت با/ بدون مشارکت اشخاص دخلی و خارجی و خرید کارخانجات و سهام شرکتهای
موجود در داخل یا خارج از کشور در حدود موضوع شرکت و مبادرت به هرگونه فعالیتهایی که برای انجام
مقاصد بالا یا تسهیل اجرای آن لازم باشد.

فهرست مطالب:
بخش اول :
۱٫ معرفی شرکت ایران خودرو
موضوع فعالیت شرکت
مرکز اصلی و مساحت شرکت
تاریخچه شرکت ایران خودرو
زنجیره ارزش شرکت ایران خودرو
روند مهمترین فعالیتهای شرکت
شبکه فروش ایران خودرو در بازارهای جهانی
۲٫ اصول ارزشی، چشم انداز، مأموریت و …
۳٫ شناسایی و استخراج دارایی ها و قابلیت ها، تحلیل پایداری قابلیت های
شناسایی شده، تحلیل موقعیت نسبت به رقبا و ….
۴٫ تجزیه و تحلیل ذی نفعان
۵٫ تحلیل دوره عمر سازمان
۶٫ تحلیل محیط دور (آنالیز پستل)
۷٫ تحلیل محیط نزدیک (آنالیز پورتر)
SWOT 8. آنالیز
۹٫ تدوین و معماری اهداف و استراتژی ها
و……..

ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
…………………………..
نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۳۰ صفحه

حجم فایل: ۱٫۱۰۰ مگابایت

قیمت: 1000 تومان

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

سیستم

سیستم حسابداری شرکت سپیده جام توس-pdf

مقدمه :
یک سیستم اطلاعاتی حسابداری خوب ضمن ارائه گزارشها و اطلاعات کارا و سودمند، به عنوان بازوی توانمند مدیریت
میتواند مورد نظر قرار گیرد. منظور از سیستمهای اطلاعات حسابداری این است که استفاده کنندگان از اطلاعات میتوانند
وارد سیستم شوند و اطلاعات مورد نیاز خود را به هر شکلی که میخواهند، بدون هیچ محدودیتی )زمانی و مکانی( دریافت
کنند.
همچنین با توجه به این که سیستمهای اطلاعات حسابداری نتواسته اند خود را با سرعت تغییرات فناوری اطلاعات سازگار
کنند و سطح امنیتی قابل قبولی را پوشش دهند، به بررسی بعضی از مسائل امنیتی سیستم اطلاعات حسابداری، کاربرد آن
در تصمیم گیری ها و هد ف های مدیریت و ایجاد تغییرات لازم متناسب با تغییرات ایجادشده در دنیای تجارت میپردازیم.
بسیاری از بانکها و موسسه ها در تلاشند که توان نفوذ اطلاعات و عملیات خود را از طریق ایجاد مرکز اطلاع رسانی اینترنتی
قوی ارائه کنند و عرضه چنین اطلاعات و خدماتی را به کارکنان، مشتریان و تحلیلگران موالی افزایش دهند. سیستم
یکپارچه اطلاعات حسابداری، محدودیت های مکانی و زمانی را برای دسترسی به اطلاعات از بین می برد، هزینه و زمان
دسترسی به اطلاعات را کاهش و سرعت گردش اطلاعات و عملیات را افزایش میدهد. مجموع های از شرایط، یعنی افزایش
دستیابی افراد به اطلاعات و همچنین توان بیشتر گرفتن تصمیم های صحیح از آن طریق، بوه بهبود شرایط سازمان و

مشتریان می انجامد.

فهرست مطالب:

فصل اول
مقدمه و کلیات
مقدمه
تاریخچه سیستمهای اطلاعات حسابداری
تعریف سیستم اطلاعات حسابداری
امنیت سیستم اطلاعات حسابداری
آینده گزارشگری با سیستم اطلاعات حسابداری
فصل دوم :
معرفی شرکت سپیده جام توس
مقدمه و تاریخچه شرکت:
مجتمع تولیدی چینی مقصود
فصل سوم
سیستم حسابداری شرکت سپیده جام توس
سیستم حقوق و دستمزد شرکت سپیده جام توس
مرحله اول :
اضافه کاری :
نوبت کاری:
شبکاری:
جمعه کاری :
بن کارگری:
انواع مزایا
مرحله دوم :
حق بیمه های تأمین اجتماعی:
مرحله سوم :
مرحله چهارم :
مرحله پنجم :
ثبت حسابداری
سمت بدهکار
ثبت حسابداری
فصل چهارم
نتیجه گیری
فهرست جدول ها
جدول دستمزد
حکم کارگزینی
جدول مالیاتی
لیست دست مزد و مزایا

…………………………….
ادامه مطلب در لینک دانلود زیر قابل مشاهده است
…………………………….
برای دریافت این فایل بر روی لینک خرید آنلاین کلیک کنید
……………………………

نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۵۱ صفحه

حجم فایل:۱٫۷۰۰ مگابایت

قیمت: 2000 تومان

……………………….
لینک دانلود فایل word این فایل این پروژه

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397

 

شرکت

شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص)

شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال ۱۳۵۱ با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای حاج محمد کریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی و عده ای از همراهانش بنیان گذاشته شد. شرکت پاکشو با به کار گیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه موارد شوینده ، بهداشتی و آرایشی نام برد.

تولیدات این شرکت با نام های گلرنگmerit, cloritex, homplus, saftlan,ave در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.
از تولیدات سال های اولیه تاسیس می توان از مایع ظرفشویی ، مایع سفید کننده ، نرم کننده حوله و لباس ، شیشه شوی ، جرم گیر ، شامپو فرش و موکت نام برد که در سال های بعد با تلاش و کوشش مضاعف انواع شامپو ، مایع دستشویی، خمیر دندان و نرم کننده موی سر در رنگ ها و بسته بندی های متنوع اضافه شده است.

……………………..
ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
……………………..
نوع فایل: پاورپوینت (ptt)

تعداد صفحات: ۲۸ صفحه

حجم فایل: ۸۰۰ کیلو بایت

قیمت: ۱۰۰۰ هزار تومان

………………………
لینک دانلود فایل pdf این تحقیق

…………………………
خرید آنلاین

( سوالات شما دوستان عزیز )

ایمیل پشتیبانی: r.zahmatkesh91@yahoo.com

پشتیبانی تلگرام:https://t.me/ramazan1397