بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

آموزش ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و ارزان ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است. با وجود اینکه خیلی ها ایمیلی ندارند یا اینکه ایمیلشان را چک نمی کنند باز هم افرادی هستند که ایمیلی داشته باشند که هر روز آن را چک کنند. همین افراد کمی که ایمیل خودشان را چک می کنند برای ما کافی هستند.

مهم نیست که چند نفر ایمیلشان را در ایران باز می کنند! مهم این است که ایمیل های ارسالی شما به دست علاقه مندان به کسب و کار شما می رسد حتی اگر تعداد بسیار کمی باشند. و این هدفمندی یعنی موفقیت در بازاریابی ایمیلی.

 

آیا ایمیل مارکتینگ در ایران مرده است؟

 

 

با وجود اینکه بسیاری از افراد پیش خود فکر می کنند که چون من ایمیلم را باز نمی کنم پس دیگران هم باز نمی کنند و ایمیل مارکتینگ دیگه جواب نمیده! ولی من همچنان می گویم ایمیل مارکتینگ توانایی تحول در هر کسب و کار اینترنتی را دارد.

 

اگر ایمیل مارکتینگ در ایران مرده است چرا دیجی کالا با وجود اینکه معروف ترین وب سایت اینترنتی است و دیگر نیازی به تبلیغات ندارد هر هفته ایمیل های تخفیف خود را به کاربرانش ارسال می کند؟

 

چرا نت برگ و تخفیفان را که همه می شناسند هر هفته پیشنهاد های ویژه از آفرهای خود را به کاربرانش ایمیل می کند؟

 

اگر ایمیل مارکتینگ در ایران مرده است چرا همچنان کسب و کارهای اینترنتی بزرگ و معروف در ایران از این روش بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند؟

 

با این تفاسیر ایمیل مارکتینگ هرگز منسوخ نخواهد شد. در واقع ایمیل مارکتینگ نیاز اصلی هر کسب و کار اینترنتی است. هر کسب و کاری که قصد دارد به صورت اتوماتیک درآمد زائی داشته باشد باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کند. این یک واقعیت است که خیلی ها درکش نمی کنند.

 

با ایمیل مارکتینگ می توانید فرایند فروش و درآمد زائی خود را کاملا اتوماتیک کنید.

,....

و....

 

کسب اطلاعات بیشتر... بر روی بنر زیر کلیک کنید...

ما را در تلگرام دنبال کنید

 

نظرات  (۱)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندها) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی