بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

مقاله, تحقیق, پایان نامه

بروزترین وبسایت دانلود مقاله, تحقیق, پایان نامه

پکیج کامل بابا علیرضا و خاله غزال

من فکر می کنم هر کسی که می خواهد پدر و یا مادر بشود دوست دارد تا کودکش سالم و شاد باشد و هر پدر و مادری هر چه کار میکند با همین نیت است ما هم برای "رسا" پسرمان همین کار را کرده ایم من و مادرش.
کلاس های زیادی رفتیم و مطالعات زیادی داشتیم ، دوست داشتم عصاره تمام این تجربیات را دربست ،در اختیار کسانی بگذارم که به هر دلیلی دسترسی نداشتند.
یکی از بهترین مربیانی که به ما کمک کرد خانم غزال نصیری بودند و من تمام این تجربه را در اختیارتان خواهم گذاشت.
بزرگترین علتی که این درس بدرد شما میخورد اینست که شما میخواهید پدر و مادر خوبی باشید چه بسا در آینده این اتفاق برایتان رقم بخورد

پکیج کامل بابا علیرضا و خاله غزال

این درس چه خواهم آموخت ؟

برای پدر و مادر خوب بودن به چه اصولی نیاز داریم؟
نگرانی های قابل تامل پدرانه در تربیت فرزند (سئوال های مهم)
حسهاى مختلف بچه چقدر مهم است و چه نکاتى را همین الان لازم است بدانم؟
وقتى بچه ام گریه میکند در مغازه مثلا، فلج میشوم که چه کنم ؟
با بچه غمگین و غم بچه ام چه کنم؟
آیا باید هر راستی را به بچه گفت ؟ (مثلاً سیگار کشیدن)
اسباب بازیهاى مفید را اینگونه تشخیص دهید
چگونه فرزندمان را بی عرضه بار نیاوریم ؟
چگونه به سئوالات جنسی کودکمان پاسخ دهیم ؟
نحوه آموزش محافظت جنسی به کودکان
 

 

کسب اطلاعات بیشتر... بر روی بنر زیر کلیک کنید...

ما را در تلگرام دنبال کنید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی